FAQ

Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Betalen voor maatwerk
Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij MOOIEPLANK! gratis betalen met iDeal, GiroPay, Bancontact, KBC, Belfius Direct en per Bankoverschrijving.

Voor betalen met Creditcard, PayPal en Klarna achteraf betalen brengen wij transactiekosten in rekening.

Betalen voor maatwerk

Als het product speciaal voor jou wordt gemaakt of aangepast kunnen we je vragen een aanbetaling te doen van minimaal 30% van het totale aankoop bedrag.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd?
Wanneer wordt mijn product bezorgd?
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Afleveren op PostNL ServicePunt
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €75,- worden binnen Nederland en België gratis verzonden met PostNL! Is het bestelbedrag lager dan €75,- dan brengen wij €4,95 verzendkosten in rekening.

Voor verzending naar andere Europese landen zie de verzendcalculator op de afrekenpagina.

Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Wanneer het product op voorraad is bedraagt de levertijd 2 – 3 werkdagen. De bestelling sneller ontvangen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Is een product niet op voorraad dan brengen wij je hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Voor snijplanken bedraagt de maaktijd gemiddeld een week.

Wanneer wordt mijn product bezorgd?

Wij verzenden middels PostNL. Zodra wij het pakket hebben aangemeld voor verzending, ontvang je een track&trace code per e-mail om het pakket te volgen.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Afleveringen kunnen ook plaatsvinden op zaterdag. Omdat wij afhankelijk zijn van PostNL, kunnen wij helaas het moment van aflevering niet garanderen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘ander afleveradres opgeven’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Afleveren op PostNL ServicePunt

Liever het pakket laten bezorgen op de PostNL Servicepunt bij jou in de buurt? Selecteer bij het afrekenen voor PostNL Servicepunt en selecteer het gewenste servicepunt.

Ruilen & Retourneren

Product ruilen?
Product retourneren?
Hoe moet ik het product retourneren?
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem! Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ruilen. Het is hierbij wel van belang in het kader van hygiëne, dat producten (als, snijplanken) die dit risico kunnen lopen alleen ongebruikt geruild kunnen worden. Neem contact met ons op.

Product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wil je jouw product retourneren? Neem dan contact met ons op.

Meer informatie over retourneren? Bekijk onze Algemene Voorwaarden.

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert de aankoop in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken (mits deze nog voldoende bescherming biedt) om de bestelling terug te sturen.

De klant draagt de risico’s en kosten voor het retour sturen.

Nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen, zullen wij het product of de producten onderzoeken. Over de uitslag zullen wij je op de hoogte stellen.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

We besteden veel zorg en aandacht aan onze producten,  de verpakking en de verzending. Als er toch nog iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of de bestelling is beschadigd, neem dan contact met ons op. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht en de retouraanvraag is goedgekeurd ontvang je het totale aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald.

Garantie & Klachten

Garantie
Ik heb een klacht!
Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe behandelen wij je klacht?
Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd.

Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging en zelfs voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.

Voor garantie gelden in beginsel al wettelijke regels. Zo ben je wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Is er iets met jouw product? Neem contact met ons op.

Meer informatie over garantie? Bekijk onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een klacht!

Het kan helaas voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en willen wij graag oplossen! Service en kwaliteit zijn ten slotte onze basisprincipes. Wij zien klanten graag tevreden over ons! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een klacht indienen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe behandelen wij je klacht?
  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht
  • Wij nemen contact met je op om de klacht duidelijk te krijgen en een oplossing voor te leggen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring en feedback om de klacht in de toekomst te voorkomen

Andere vragen?

Wij doen ons uiterste best voor onze klanten. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op via de contactmogelijkheden op onze contactpagina.

Ons vestigingsadres:
MOOIEPLANK!
Boterveen 9
7991 PV Dwingeloo
KVK: 68015097
BTW: NL078761955B01

Menu